MEDARBEJDERNE PÅ HAUBRO FRISKOLE & SFO

Vi har alle forskellige interesser og fag. Kan du gætte, hvem der underviser i hvad?

MEDARBEJDERNE PÅ HAUBRO FRISKOLE & SFO

Kristina Engemand (KE)
Skoleleder

Jeg har ansvaret for, at skolen har en sund økonomi og nogle gode værdier som fællesskab og tryghed. Jeg vil skabe en skole med glade børn og unge, for det er grobund for al personlige og faglig udvikling

Kristian Skipper (KSK)
Lærer

Som du måske har gættet, kan jeg rigtig godt lide at nørde og gøre historiefaget levende. Vi læser højt og dykker ned i alt fra vikinger til Velfærdsstaten og går på jagt efter konspirationsteorier. Har du lyst til at lære sammen med mig? 🙂

Torben Larsen (TL)
Lærer

Kan du synge, spille klaver eller slå en streng an på elguitar? En af mine store interesser er at få dig til at falde for musikken, når vi sammen laver et band, øver sange og skubber musikalske vibrationer ud gennem højtalerne. Måske bliver du den næste Tash Sultana, der hitter på Youtube?

Bente Hvass (BHC)
Lærer

Matematiske gåder og mystiske opfindelser er min arena. Sammen går vi på opdagelse i matematikkens verden og forsøger at gøre opgaverne så virkelighedstro som muligt. Vi skal lære de fire regningsarter plus, minus, gange og dividere til den store guldmedalje. Og ja så elsker jeg at synge til morgensang

Inger Larsen (IBL)
Lærer

Elsker du også at komme udenfor og røre dig? Fodbold og idræt er mine store passioner. Vi skal lave gymnastiske øvelser, samarbejde og skabe vores egne sportslege og nyde de naturlige omgivelser ved friskolen, når vi sammen dyrker forskellige idrætsdiscipliner

Pernille T. Anderson (PT)
Lærer

Los geht’s? Ich heiße Pernille und ich liebe Freizeit. Die Freizeit kann unterschiedlich aussehen. Vielleicht treibt man Sport oder ist mit seinen Freunden zusammen. Was machst du in deiner freizeit?

Susanne Pedersen (SP)
Lærer

Kage, frikadeller eller leverpostej? I hjemkundskab laver vi mad fra bunden. Vi skal lære at følge en opskrift og smage på retterne, når de kommer ud af ovnen eller nystegt fra panden. What’s not to like?

Jette Tinggaard (JT)
Lærer

Kaffe – Coffee – sprogfag er min styrke. Jeg er vild med at være sammen med vores elever i engelsk og dansk timerne. Måske drikker jeg en del kaffe i mine pauser, men i timerne går det løs med at knække de grammatiske koder i både dansk og engelsk.

Mette-Marie Søndergård
SFO’en

Kan du li´at male

tegne, klippe, klistre

så kan vi sammen

det kreative mestre’

Inge Engelst Christensen

Marianne Rosenberg Thomsen

Ib Bjerregaard
Pedel

Det er os pedeller, der sørger for, at friskolen, børnehaven og vuggestuen ser pæn ud. At græsset er slået og murene bliver ved med at stå, der hvor de skal.

Morten Rask Hansen
Pedel

Vi pedeller elsker maskiner og værktøj, og vi bruger det flittigt rundt omkring på skolens område. Kan du gætte, hvilket værktøj jeg bruger mest?

Aase Dalsgaard
Sekretær

Det er mig, der tager telefonen, når du ringer til skolens telefonnummer. Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at ringe, og så kan jeg måske finde den, du skal snakke med.